• Livrarea produselor comandate se face in  Romania sau strainatate prin intermediul firmelor de curierat rapid. Produsele vor fi trimise intr-un ambalaj corespunzator ce va mentine calitatea acestora pe toata durata transportului si special conceput pentru ca produsele sa ajunga la dvs intacte.
  • . Termenul de livrare obisnuit se incadreaza intre 3 si 5 zile lucratoare din momentul inregistrarii si confirmarii comenzii. In cazul in care produsul respectiv devine temporar indisponibil, operatorul va va informa despre acest lucru in momentul confirmarii telefonice a comenzii. In aceasta situatie operatorul va va comunica noul termen de livrare. Aveti optiunea de a alege intre a accepta noul termen sau a anula comanda pentru produsul respectiv. Comenzile primite pe site vor fi procesate in ordinea aparitiei lor. Dupa efectuarea unei comenzi se genereaza automat un e-mail cu o copie a comenzii care va fi trimisa la adresa cu care v-ati inscris pe site. Daca nu s-a primit acest email inseamna ca nu s-a inregistrat comanda, caz in care va rugam sa ne contactactati.
  • EXISTA CAZURI CAND TERMENELE DE LIVARE POT FI DEPASITE DIN MOTIVE INDEPENDENTE DE NOI. IN PERIOADELE AGLOMERATE, TERMENELE SE DEVANSEAZA, IAR ACEST LUCRU VA FI AFISAT PE PRIMA PAGINA A SITE-ULUI DESPRE LIVRARE.
  • In cazul in care nu veti fi gasit la data si ora stabilite de agent pentru livrare, administratorul site-ului www.bbdress.ro, va pastra produsele comandate timp de cinci zile lucratoare, interval in care vom incerca sa va contactam din nou pentru a definitiva livrarea. In cazul in care nici in acest interval de timp nu puteti fi gasit, comanda va fi anulata.
  • Daca doriti ca produsele comandate sa fie livrate intr-o anumita zi si intr-un anumit interval orar, notati aceste informatii in caseta de „Comentarii” de pe pagina de comanda. Comenzile vor fi livrate la data si ora stabilite in momentul confirmarii telefonice a comenzii.
  • In cazul in care constatati ca pachetul dumneavoastra a sosit avariat sau desigilat va rugam sa-l refuzati (mentionand motivul refuzului pe borderoul de livrare) si sa ne contactati in cel mai scurt timp pentru remedierea problemei.